lördag 1 februari 2014

I väntan på våren så

fortsätter jag med att sortera mina bilder. I samband med det så försöker jag också lära mig mer om PowerPoint för att få lite variation på bilderna. Jag har inte använt mig av det så mycket tidigare så det tar väl ett tag innan jag vet hur man kan använda det på bästa sätt för att få till det. Sen finns det väl alltid begränsningar.
Jag har plockat fram lite bilder på en del av mina favoriter  iris och pioner. Förra året beställde jag ett antal Iris sibirica från England. Det blir spännande att se om dom kommer upp i vår och är förhoppningsvis lite större än när jag köpte dom. Dom vill ju ha fukt och förra sommaren var väldigt torr så jag är lite bekymrad över det, vi vattnade inte så mycket som vi borde ha gjort så vi får se hur det går.Vi hörs igen/Carita







 

2 kommentarer:

  1. Så flotte bilder du har laget og blomstene er nydelige.
    Det er en fin tid å rydde og kikke på bildene fra hagesesongen som var.

    Kos deg og ha en fin lørdagskveld fra Marit.

    SvaraRadera
  2. Så underbart fina collage du gjort! Ser riktigt proffsigt ut. Härligt att tänka på sommarblomningen nu, det tröstar lite i vintermörkret. Ha en skön helg/ Kram Titti

    SvaraRadera