lördag 14 april 2012

Skratta eller gråta,

jag vet inte vilket som är bäst. Massor med blöt snö i trädgården när man vaknar, det hade jag inte riktigt väntat mig. Planerna var ju att fortsätta förbereda trädgården inför vårsäsongen. Nu känns det nästan som att allt inte hinner komma upp och bli färdigt inför visningsdagarna i mitten av maj. Jag får leva på hoppet och tro att det ordnar sig.
Nu skrivar jag skyltar i stället, för dom nyinköpta växterna.
Hoppas att ni andra har bättre väder/Carita
Under snön finns en Dianthus av något slag , inköpt förra året, har stått i stolen hela vintern.

Draba parnassica

Det som göms i snö, penséer o påskliljor.

1 kommentar:

  1. Aj, aj....detdär ser inte trevligt ut men det kommer en vår och sommar i år också, tro det eller ej!
    Hoppas växterna inte tar stryk.

    //Gunilla

    SvaraRadera