fredag 11 december 2020

Jag har inte skrivit på bloggen på länge och nästan glömt hur den fungerar. Nu har jag lagt in några bilder från förra våren och det ser ut som om jag får in dom i alla fall. Sedan jag gick med i Facebook verkar det går mycket snabbare och smidigare att lägga in bilder och små notiser. Jag var väldigt skeptisk till det från börjar men nu har jag vant mig vid det också, Trädgården är kvar och vi jobbar med den kontinuerligt och om vi orkar och är friska och om Covid19 inte ställer till det ska vi försöka ha öppen trädgård nästa år också.  Det har väl hänt en del i trädgården sedan sist , här är några bilder från en ny damm  bl. a . Nu ser jag att det kanske fungerar med bloggen så det kanske blir lite mer skrivet så småningom.  11 dec. -20. Carita




 

2 kommentarer:

  1. Hej Carita!
    Så trevligt att se ett inlägg från dig. Riktigt snyggt med dammen.
    Ha en fin Tredje Advent /Marika

    SvaraRadera
  2. Fint med en uppdatering och fina bilder från nya dammen!

    Ha en fin helg! Carina

    SvaraRadera