tisdag 14 augusti 2012

Helgen med 1000 trädgårdar

är genomförd. det blev lyckat trots lite regn på eftermiddagen. Vi hann som vanligt inte med det vi hade tänkt, att ta bilder och prata med alla. Det känns som om vi borde vara en till vid såna här tillfällen. Ca 60 skrev i alla fall i gästboken men jag uppskattar att vi hade ca 100 besökare. Växtloppisen var populär som vanligt och många åkte hem med fulla kassar. Jag tackar alla för det , dom räddade oss från en jobbig vinterförvaring och att vi slipper kasta så mycket på komposten.
Det blev en bra blandning av besökare, unga med nystartade trädgårdar, äldre med uppvuxna trädgårdar, många som besökt oss tidigare, barn och t o m hundar. Allt flöt bra och smidigt ändå så vi tackar alla som besökte vår trädgård och hoppas att ni får glädje av växterna och att dom tar sig. Hoppas vi ses nästa säsong igen. Ha en fortsatt bra sensommar/Carita
Mera djungel än trädgård


En del av våra Hosta rabatt

1 kommentar:

  1. Kul att det kom så många hos er!! Jag har ju bara sett er trädgård i tidig vårskrud så jag hoppas jag en dag får se den igen.
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera